وب سایت دکتر رامین قاسمی اصل

Ghasemiasl.ir

  The website of Ramin Ghasemiasl

بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی

در بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی تهران در بهمن 1402 مواردی از نظر فنی، قانونی و حقوقی قابل بررسی است که در این نوشتار موارد فوق بررسی اجمالی شده است....

جهت اطلاع از برنامه آموزشی دوره های ارتقا پایه دکتر رامین قاسمی اصل کلیک فرمایید

موضوعات

مقالات و یادداشتها نظام مهندسي ساختمان دانشجویان گاز و گازرسانی تاسیسات بهداشتی عایق بندی صوتی و حرارتی و سیستمهای اطفا حریق تاسیسات مکانیکی آسانسور، پله برقی و بالابر طنز و نهیب

ورود به سایت


نام کاربری :
رمز عبور :
  • عضویت در سایت
  • یادآوری رمز عبور

  • حال که بایستی به بازسازی سازمانی پرداخته شود در این فرایند محورها و برنامه‌های متعددی قابل تصور است.

    اما شاید از اولویت های اولیه در این اقدام موضوع انضباط مالی و منفعت مالی برای اعضا قابل توجه است. در سازمانی که گردش مالی چند هزار میلیاردی برای آن متصور است عنان این گردش مالی بایستی در دستان افرادی قرار گیرد که پاسدار و حافظ اموال اعضای محترم باشند.

    در کنار انضباط مالی برای مدیریت بر این منبع سرشار منفعت مالی آن نیز برای اعضا باید ملموس شود. انباشت سرمایه در داخل سازمان که مربوط به حسابهای مالی اعضاء محترم است به جز فربه کردن امور مالی سازمان نتیجه‌ای برای اعضا نداشته است.

    آیا سهم اعضا از این منفعت مالی مشخص شده است؟ آیا حق اعضا نیست که از یک مجتمع آموزشی فرهنگی و تفریحی در خور شأن  بهره مند شوند این موضوع یک مصداق عملی از بحث انضباط مالی در سازمان بوده که ابعاد و فراز های متعددی به آن مترتب است.

    موضوع : مقالات و یادداشتها / نهمین انتخاب   تاریخ انتشار : 16 مهر 1400