وب سایت دکتر رامین قاسمی اصل

Ghasemiasl.ir

  The website of Ramin Ghasemiasl

انتشار کتاب  Thermal Properties of Nanofluids از سوی رامین قاسمی اصل

کتابی تحت عنوان Thermal Properties of Nanofluids ب ه صورت تالیفی به نویسندگی دکتر طاهر ارمغانی و دکتر رامین قاسمی اصل در 330صفحه به زبان انگلیسی توسط انتشارات CRC Press منتشر و از طریق سایتهای معتبر بین المللی از اول اکتبر 2024عرضه خواهد شد. برای مشاهده کلیک فرمایید...

جهت اطلاع از برنامه آموزشی دوره های ارتقا پایه دکتر رامین قاسمی اصل کلیک کنید

موضوعات

مقالات و یادداشتها نظام مهندسي ساختمان دانشجویان گاز و گازرسانی تاسیسات بهداشتی عایق بندی صوتی و حرارتی و سیستمهای اطفا حریق تاسیسات مکانیکی آسانسور، پله برقی و بالابر طنز و نهیب

ورود به سایت


نام کاربری :
رمز عبور :
  • عضویت در سایت
  • یادآوری رمز عبور

  •   کتابی تحت عنوان  Thermal Properties of Nanofluids به صورت تالیفی  به نویسندگی دکتر طاهر ارمغانی و دکتر رامین قاسمی اصل  در 330صفحه به زبان انگلیسی توسط انتشارات  CRC Press منتشر و از طریق سایتهای معتبر بین المللی از اول اکتبر 2024عرضه خواهد شد. برای مشاهده  کلیک فرمایید.

    جا دارد از زحمات خانم مهندس نظرآهاری دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد که در کلیه مراحل تهیه و تدوین کتاب همراه نویسندگان بوده کمال تشکر و قدردانی به عمل آید.

    چکیده کتاب به زبان فارسی به شرح زیر است:

    ویژگی‌های گرمایی نانوسیال‌ها چشم‌اندازهای نوظهوری را برای درک و کنترل خواص ترموفیزیکی در مقیاس نانو ارائه می‌کند. این مطالعه جامع پیشرفت اخیر در مورد این خواص از حالت جامد تا کلوئیدها و مهمتر از همه، نگاهی متفاوت به تأثیر دما بر هدایت گرمایی نانوسیالات را پوشش می دهد.

    این کتاب با معرفی تکنیک‌های مختلف برای اندازه‌گیری ویژگی‌های حالت جامد، از جمله هدایت گرمایی، نفوذ گرمایی، و ظرفیت گرمایی ویژه، رویکردهای مدل‌سازی توسعه‌یافته برای پیش‌بینی این خواص توسط شبیه‌سازی‌های دینامیکی مولکولی (MD) را ارائه می‌کند. این مقاله عوامل اصلی را که بر خواص حالت جامد تأثیر می‌گذارند، مانند اندازه ذرات، مرزهای ذرات، فعل و انفعالات سطحی، دوپینگ و دما و تأثیرات همه این عوامل را مورد بحث قرار می‌دهد.

    این کتاب متخصصان صنعت و محققان دانشگاهی را که رفتار ترموفیزیکی نانومواد و کاربردهای انتقال گرمای نانوسیالات را مطالعه می کنند، مورد توجه قرار خواهد داد. کتاب فوق به دانشجویان فارغ التحصیل مهندسی که در زمینه مکانیک سیالات پیشرفته، انتقال حرارت و نانومواد مطالعه می کنند، ارائه طریق خواهد کرد.

    موضوع : دانشجویان / انتقال حرارت هدایت   تاریخ انتشار : 12 مهر 1403