وب سایت دکتر رامین قاسمی اصل

Ghasemiasl.ir

  The website of Ramin Ghasemiasl

تمرین سری سوم  مکانیک سیالات پیشرفته

برای دریافت تمرین سری سوم مکانیک سیالات پیشرفته...

جهت اطلاع از برنامه آموزشی دوره های ارتقا پایه دکتر رامین قاسمی اصل کلیک کنید

موضوعات

مقالات و یادداشتها نظام مهندسي ساختمان دانشجویان گاز و گازرسانی تاسیسات بهداشتی عایق بندی صوتی و حرارتی و سیستمهای اطفا حریق تاسیسات مکانیکی آسانسور، پله برقی و بالابر طنز و نهیب

ورود به سایت


نام کاربری :
رمز عبور :
  • عضویت در سایت
  • یادآوری رمز عبور

  • دکتر رامین قاسمی اصل کاندید هفتمین دوره هیات مدیزه نظام مهدسی استان تهران کد  4007

    وقتی صحبت از انتخابات می شود ناخودآگاه واژه تبلیغات هم به ذهن می اید. راستی برای انتخابات می بایستی تبلیغ هم نمود. این سوال شاید خیلی بدیهی باشد اما موضوع مهم این است که چگونه تبلیغ کنیم تا همه قابلیتها و توانایی ها به صورت مطلوب برای مخاطب اطلاع رسانی شود و هم آن تبلیغ به ضد تبلیغ بدل نشود. فضای انتخاباتی در دوره هفتم هیات مدیره  نظام مهندسی بنا به تمهیدات صورت گرفته از سوی ستاد انتخابات نسبت به دوره های قبل کمی به سمت آرامش در حال حرکت است. وجود فضای مجازی به عنوان بستری ارزان و فراگیر به یکی از مهمترین عناصر اطلاع رسانی برای مخاطبین از سوی اکثز کانیداهاتبدیل شده و مورد استفاده قرار گرفته است. اما موارد دیگری از جمله تبلیغات پیامکی ، رسانه ای و کاغذی در دستور کار داوطلبین می باشد.

    پتانسیل وجود امکانات تبلیغ یک موضوع است و رساندن اطلاعات لازم به مخاطبین یا نقاط هدف موضوع دیگری است. در یک انتخابات صنفی مخاطب عمومی مورد توجه نبوده و می بایستی بدنبال فعالان صنفی که آمادگی  دادن رای را دارند ، بوده و با آن مخاطب ارتباط برقرار نمود. مخاطبین صنفی به چند دسته تقسیم می شوند.  گروهی که دارای سابقه حضور در حرفه را داشته و با تمام زیر و بم ان آشنا هستند. این افراد انتخاب خود را بر اساس معیارهای از پیش تعریف شده انجام داده و عموما توصیه پذیر نیستند. دسته بعدی مهندسان جوانی هستند که  تازه به عضویت سازمان درآمده و بدنیال شناخت از سازمان ، حضور در سازمان و چاره جویی برای مشکلات صنفی و حرفه ای خود هستند. این گروه آماده دریافت و تجزیه و تحلیل اطلاعات بوده و براساس نیاز خود نسبت به انتخاب افراد مورد نظر اقدام می نمایند. دسته دیگر مهندسانی هستند که یک دیوار بی اعتمادی بین آنان و سازمان به وجود آمده و تا یک اقدام عملی مناسب از سوی سازمان و هیات مدیزه بره آن بوجود نیاید مشارکت این عزیزان در انتخابات در هاله ای از ابهام قرار دارد. در این شرایط که مخاطب رای دهنده باید دارای کارت عضویت معتبر نظام مهندسی باشد  تعداد شرکت کنندگان در رای گیزی بر اساس شنیده ها به حدود بیست درصد کل اعضا خلاصه خواهد شد

    موضوع پیدا کردن مخاطب مناسب یکی از پیچیده ترین قسمتهای این انتخابات است. زیرا این مخاطب برای عموم کاندیداها ناشخص است. یکی از نکات مهم دیگر این است که معمولا در انتخابات صنفی از بین واجدین شرایط رای  ده تا بیست درصد آنان حضور پیدا مینمایند. بدین ترتیب انتظار مشارکت کنندگان در انتخابات به میزان سنوات گذشته نخواهد بود. زیرا امسال سال قانون است و براساس قانون فقط حائزین شرایطز می توانند در رای گیری شرکت نمایند.

    در چنین شرایطی که نقاط هدف نامشخص بوده چگونه باید کاندیاها خود را برای آن مخاطب خاص تجهیز می نمایند. یکی از این راه کارها حضور در محامع و محافل صنفی است که بهترین محل برای معرفی کانیداها خواهد بود. در مرحله بعدی اطلاع رسانی در فضای مجازی و پیامکی بوده که به صورت سرگردان برای عدده ای اطلاغات لازم ارسال شده لکن نحوه پاسخ آن نامعلوم است. و دست آخر درج اطلاعات در پایگاه اطلاعاتی ستاد انتخابات بوده که به صورت رایگان برای همه کاندیدا ها در نظر گرفته شده است. هر چند بهترین و کارآمدترین روشهها مذاکره رودر رو با مخاطبین است.

    در این بین  صاحبان قدرت وسرمایه که در سنوات قبل براساس رانت اطلاعات سودهای کلان برده اند با ترتیب دادن محاقل آن چنانی مقارن با مصیبت عمومی در مکه مکرمه بدنیال عوام فریبی و پوست اندازی برای قشر خاکستری مهندسان هستند تا با قالبی نو چیدمانی را تدارک ببینند که مصیبت سه ساله را تداروم بخشند.

     

    موضوع : هفتمین انتخاب / مقررات ملي ساختمان   تاریخ انتشار : 8 مهر 1394