وب سایت دکتر رامین قاسمی اصل

Ghasemiasl.ir

  The website of Ramin Ghasemiasl

بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی

در بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی تهران در بهمن 1402 مواردی از نظر فنی، قانونی و حقوقی قابل بررسی است که در این نوشتار موارد فوق بررسی اجمالی شده است....

جهت اطلاع از برنامه آموزشی دوره های ارتقا پایه دکتر رامین قاسمی اصل کلیک فرمایید

موضوعات

مقالات و یادداشتها نظام مهندسي ساختمان دانشجویان گاز و گازرسانی تاسیسات بهداشتی عایق بندی صوتی و حرارتی و سیستمهای اطفا حریق تاسیسات مکانیکی آسانسور، پله برقی و بالابر طنز و نهیب

ورود به سایت


نام کاربری :
رمز عبور :
  • عضویت در سایت
  • یادآوری رمز عبور
  • برترین مطالب


    فریبرز واحدی مدیر کل راه و شهرسازی استان  تهران درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به علت اختلال فنی که در فرآیند اخذ رای اتفاق افتاد با تصمیم مشترک هیئت نظارت و هیئت اجرایی، هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی امروز مجددا برگزار شد.
    وی ادامه داد: برای افزایش اطمینان بیشتر، انتخابات به صورت دستی انجام می شود.
    واحدی با بیان اینکه استقبال خوبی از انتخابات صورت گرفته است اظهار داشت: با توجه به استقبال صورت گرفته امکان تمدید زمان رای گیری وجود دارد.
    وی تصریح کرد: به محض انتقال صندوق های رای گیری به قرنطینه، شمارش آرا انجام خواهد شد و این امکان وجود دارد که از اواخر امشب نتایج نهایی اعلام شود.
    واحدی هزینه های برگزاری مجدد هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی را اندک دانست و خاطر نشان کرد: شرکت کامپیوتری که نرم افزار از آن خریداری شده بود ضمانت کرده بود در صورت ایجاد اختلال در فرآیند رای گیری، هزینه ها را به عهده بگیرد، همچنین مبلغ تفاهم نامه ما با شرکت تعاونی خدمات آموزشی سازمان سنجش بعنوان مجری برگزاری انتخابات ناچیز است.
    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اصل مهم در انتخابات را امنیت بالای آن دانست و گفت: از ابتدای تیر ماه طبق شیوه نامه انتخابات که بحث ثبت نام نامزدهای انتخاباتی و تایید صلاحیت و رسیدگی به شکایات و غیره مطرح بود، هدف ما برگزاری انتخابات سالم و جلب رضایت مردم و مهندسان بود.
    واحدی همچنین اظهار داشت: خواسته مردم از هیئت مدیره جدید، رسیدگی به حقوق و مطالبات آنها و افزایش ارتقای کیفی ساخت و ساز است.
    وی در پایان وظایف هیئت مدیره جدید را چنین بیان کرد: این افراد علاوه بر کنترل فرایند ساخت و ساز، ارجاع عادلانه و پاسخ گویی به مطالبات عامه مهندسان باید به اشتغال زایی این طیف و به کارگیری معماران و کاردان های با تجربه که کنار گذاشته اند ، توجه کنند.

    موضوع : هفتمین انتخاب / مقررات ملي ساختمان   تاریخ انتشار : 23 مهر 1394