سازمان نظام مهدسی ساختمان استان تهران در بررسی گزارش عملکرد آموزشی و پژوهشی خود بر مبنای ارزیابی بعمل آمده از مدرسان استان تهران نسبت به امتیاز دهی استادان اقدام نموده که در زیر این مدارک ارایه شده است. نکته عجیب و نامتعارف در این جمع بندی حضور اساتید مدعو استان البرز در کنار اساتید استان تهران می باشد. اگر هدف ارزبابی عملکرد اساتید استان تهران است پس حضور این عزیران در این جمع توجیه پذیر نیست ضمن اینکه این اساتید معمولا در سال برای چند دوره محدود دعوت شده و در مقابل سایر اساتید که به طور تمام وقت مشعول به فعالیت در استان تهران هستند قابل مقایسه نیستند. این نگاه نامتعارف تا اهدای جایزه به این عزیزان هم پیش رفته و مثل معروف مرغ همسایه غازه را تداعی می کند.
معمولا در نظام ارزشیابی فاکتور مهم تعداد مخاطبین نظر دهنده یک معیار بسیار مهم است . برای استادی که در طول سال به عنوان مثال فقط 50 نفر را آموزش داده و صرفا به صورت تفریحی این کار را انجام میدهد با استادی که در طول سال بیش از 1000 نفر را آموزش داده قیاس ارزیابی شاید به سادگی جمع زدن نمرات ارزشیابی نباشد.