وب سایت دکتر رامین قاسمی اصل

Ghasemiasl.ir

  The website of Ramin Ghasemiasl

بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی

در بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی تهران در بهمن 1402 مواردی از نظر فنی، قانونی و حقوقی قابل بررسی است که در این نوشتار موارد فوق بررسی اجمالی شده است....

جهت اطلاع از برنامه آموزشی دوره های ارتقا پایه دکتر رامین قاسمی اصل کلیک فرمایید

موضوعات

مقالات و یادداشتها نظام مهندسي ساختمان دانشجویان گاز و گازرسانی تاسیسات بهداشتی عایق بندی صوتی و حرارتی و سیستمهای اطفا حریق تاسیسات مکانیکی آسانسور، پله برقی و بالابر طنز و نهیب

ورود به سایت


نام کاربری :
رمز عبور :
  • عضویت در سایت
  • یادآوری رمز عبور
  • برترین مطالب


    در راستای اطلاع رسانی به اعضای محترم سازمان استان از روند برگزاری انتخابات و ایجاد آمادگی لازم برای حضور گسترده، موارد زیر اعلام می گردد:

    1- اعطای رأی فقط با کارت عضویت معتبر یا کارت ملی منوط به عضویت معتبر، مجاز است و هیأت اجرائی و دستگاه نظارت استان مجاز به پذیرش مدرک شناسائی دیگر برای اخذ رأی نمی باشد. لذا همراه داشتن کارت عضویت یا کارت ملی خود الزامی است و امکان رأی با مدارک شناسایی از قبیل شناسنامه، پروانه اشتغال به کار مهندسی، گواهینامه رانندگی، گذرنامه و غیره دیگر به هیچ وجه وجود ندارد. عضویت معتبر رأی دهندگان از طریق سیستم رایانه ای کنترل خواهد شد.

    2- اعطای رأی اصالتی است و فقط باید توسط شخص عضو انجام شود. انتخابات فاقد رأی وکالتی است.

    3- هر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فقط مجاز است یک بار در رأی گیری شرکت کند و اگر به هر طریق بیش از یکبار اقدام به رأی دادن نماید یا بخواهد بجای شخص دیگری رأی دهد، مشمول اطلاعیه مربوط به تخلفات انتخاباتی خواهد شد.

    4- رأی دهندگان در روز رأی گیری، ابتدا کارت عضویت معتبر سازمان استان یا کارت ملی خود را به مسولان حوزه ها ارائه داده، پس از احراز هویت رأی دهنده و اطمینان از این که قبلا" رأی نداده است، باید برای اعطای رأی اقدام نماید.

    موضوع : نظام مهندسي ساختمان / هفتمین انتخاب   تاریخ انتشار : 31 شهریور 1397