وب سایت دکتر رامین قاسمی اصل

Ghasemiasl.ir

  The website of Ramin Ghasemiasl

بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی

در بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی تهران در بهمن 1402 مواردی از نظر فنی، قانونی و حقوقی قابل بررسی است که در این نوشتار موارد فوق بررسی اجمالی شده است....

جهت اطلاع از برنامه آموزشی دوره های ارتقا پایه دکتر رامین قاسمی اصل کلیک فرمایید

موضوعات

مقالات و یادداشتها نظام مهندسي ساختمان دانشجویان گاز و گازرسانی تاسیسات بهداشتی عایق بندی صوتی و حرارتی و سیستمهای اطفا حریق تاسیسات مکانیکی آسانسور، پله برقی و بالابر طنز و نهیب

ورود به سایت


نام کاربری :
رمز عبور :
  • عضویت در سایت
  • یادآوری رمز عبور
  • برترین مطالب


    بنا به اعلام خبرگزاری آنا کتاب شرح تفصیلی بر مبحث هفدهم لوله‌کشی گاز طبیعی توسط دکتر رامین قاسمی اصل و مهندس محمد امین جوادی از سوی انتشارات نوآور به قیمت: 10000 تومان در 136 صفحه در قطع وزیری چاپ و منتشر شد.

    در کتاب حاضر ضوابط و الزامات قانونی لوله‌کشی گاز فشار ضعیف، با تکیه بر مبحث هفده مقررات ملی ساختمان، ویرایش سال 1389، به همراه تجارب فنی و مهندسی نویسندگان در این حوزه و بهره‌گیری از استانداردهای موجود تهیه و تدوین شده است. همچنین سعی شده ضمن بیان الزامات و ضوابط قانونی در راستای امور فنی و اجرایی، راهنمایی‌های لازم برای تصمیم‌گیری مناسب عوامل دخیل دراین حوزه، برای شرایط متفاوت ارائه شود.

    کتاب حاضر یک نوع راهنمای لوله‌کشی گاز فشار ضعیف است. بخشی از ملاحظات فنی ارائه شده، ماحصل پرسش و پاسخ‌های دکتر رامین‌قاسمی‌اصل با مجریان و مهندسان ناظر در دوره‌های آموزشی و ملاقاتهای حضوری یا مذاکرات تلفنی است که جمع‌بندی آنها در قالب نکات فنی بیان شده است. علاوه‌براین، کتاب حاضر می‌تواند به‌عنوان مرجع درس دو واحدی اختیاری «سیستم انتقال گاز و گازرسانی» رشته مهندسی مکانیک مورد استفاده قرار گیرد.

    این کتاب ویژه داوطلبين آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی (صلاحیت های نظارت و طراحی)، داوطلبین آزمون های صلاحیت نظارت و بازرسی گاز و دانشجویان رشته تاسیسات است که منطبق با آخرین ویرایش مبحث 17 مقررات ملی ساختمان حاوی ارائه نکات الزامی آزمون‌ نظام مهندسی رشته تاسیسات مکانیکی (مبحث گاز رسانی) و مباحث و مطالب مرتبط با طراحی، نظارت و اجرا بوده که شامل کلیه مباحث آزمون‌های صلاحیت نظارت و بازرسی گاز می باشد.

     

    لینک کتاب در سایت: https://goo.gl/n08X8n

    تلفن: 66484191-021

    موضوع : گاز و گازرسانی / کتاب ، استاندارد و جزوات   تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1396