وب سایت دکتر رامین قاسمی اصل

Ghasemiasl.ir

  The website of Ramin Ghasemiasl

بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی

در بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی تهران در بهمن 1402 مواردی از نظر فنی، قانونی و حقوقی قابل بررسی است که در این نوشتار موارد فوق بررسی اجمالی شده است....

جهت اطلاع از برنامه آموزشی دوره های ارتقا پایه دکتر رامین قاسمی اصل کلیک فرمایید

موضوعات

مقالات و یادداشتها نظام مهندسي ساختمان دانشجویان گاز و گازرسانی تاسیسات بهداشتی عایق بندی صوتی و حرارتی و سیستمهای اطفا حریق تاسیسات مکانیکی آسانسور، پله برقی و بالابر طنز و نهیب

ورود به سایت


نام کاربری :
رمز عبور :
  • عضویت در سایت
  • یادآوری رمز عبور

  • به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا،‌ کتاب «هدایت حرارتی» نوشته دیوید دابلیو. هان (David W. Hahn) و‌ ام. نکاتی اوزیشیک (M. NECATIOZISIK) با ترجمه رامین قاسمی‌اصل، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه، و محمدامین جوادی، محقق و مترجم، توسط انتشارت کتاب آوا منتشر شد. این کتاب در 506 صفحه و با قیمت 28000 تومان منتشر شده است.

    رامین قاسمی‌اصل، مدیرگروه مهندسی مکانیک در دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران غرب، در خصوص این کتاب گفت: «این ترجمه از روی ویرایش سوم کتاب انجام شده و در مجموع دارای هشت فصل است.»

    محمدامین جوادی نیز درباره این ترجمه گفت: «این کتاب برای تدریس در مقطع کار‌شناسی ارشد مهندسی مکانیک ترجمه شده ودارای هشت فصل است شامل: اصول هدایت حرارتی؛ توابع متعامد، مسائل مقدار مرزی و سری فوریه؛ جداسازی متغیرهادر دستگاه مختصات دکارتی؛ جداسازی متغیر‌ها در دستگاه مختصات استوانه‌ای؛ جداسازی متغیر‌ها در دستگاه مختصات کروی؛ حل معادله انتقال حرارت هدایت روی دامنه‌های نیمه محدود و نا‌محدود؛ کاربرد قضیه دوهامل؛ کاربرد تبدیل لاپلاس در حل مسائل هدایت حرارتی منتشر خواهد شد.»

    ویرایش این ترجمه به عهده مهندس روح‌اله استادحسین بوده است.

    رامین قاسمی‌اصل محقق، مترجم و عضو هیأت علمی دانشگاه است که کتاب‌های «زبان تخصصی انگلیسی در مهندسی مکانیک» و «روش تحقیق در علوم مهندسی» نیز به تألیف او و فرید قدمی منتشر شده است. محمدامین جوادی نیز محقق و مترجمی است که در حوزه مهندسی مکانیک به فعالیت‌های گسترده علمی می‌پردازد.

    در طول یک سال گذشته کتاب‌های متعددی از اعضای هیأت علمی و مدرسان گروه مهندسی مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب منتشر شده است که به تعبیر ریاست این واحد دانشگاهی، دکتر پروین داداندیش، بیان‌گر روحیه علمی بالا و خیز بلند اساتید این واحد دانشگاهی در آغاز خیز علمی کشور است.

    موضوع : دانشجویان / انتقال حرارت هدایت   تاریخ انتشار : 3 مهر 1395