وب سایت دکتر رامین قاسمی اصل

Ghasemiasl.ir

  The website of Ramin Ghasemiasl

بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی

در بررسی اجمالی حادثه آتش سوزی ساختمان گاندی تهران در بهمن 1402 مواردی از نظر فنی، قانونی و حقوقی قابل بررسی است که در این نوشتار موارد فوق بررسی اجمالی شده است....

جهت اطلاع از برنامه آموزشی دوره های ارتقا پایه دکتر رامین قاسمی اصل کلیک فرمایید

موضوعات

مقالات و یادداشتها نظام مهندسي ساختمان دانشجویان گاز و گازرسانی تاسیسات بهداشتی عایق بندی صوتی و حرارتی و سیستمهای اطفا حریق تاسیسات مکانیکی آسانسور، پله برقی و بالابر طنز و نهیب

ورود به سایت


نام کاربری :
رمز عبور :
  • عضویت در سایت
  • یادآوری رمز عبور
  • برترین مطالب


    به گزارش خبرگزاری آنا کتاب «English in Mechanical and Industrial Engineering» نوشته فرید قدمی و رامین قاسمی‌اصل منتشر شد.

    کتاب«زبان انگلیسی تخصصی در مهندسی مکانیک و صنایع» در شانزده بخش و مطابق با شانزده جلسه آموزشی دانشگاه برای تدریس در دوره‌های کارشناسی مهندسی مکانیک و صنایع به انتشار رسید.

    رامین قاسمی‌اصل، مدیر گروه مهندسی مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، همچنین از انتشار قریب الوقوع کتاب دیگری با نام «English for Engineers» خبر داد. این کتاب نیز با همکاری فرید قدمی نوشته شده است.

    این دو مدرس دانشگاه کتاب اخیر با همکاری طیف وسیعی از اساتید و محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، برای تدریس درس زبان تخصصی در تمام گروه‌های مهندسی از جمله مکانیک، عمران، کامپیوتر، برق، صنایع و غیره نوشته‌اند.

    رامین قاسمی‌اصل عضو هیأت علمی دانشگاه، محقق و مترجمی است که تا کنون مقالات و کتب علمی متعددی از او منتشر شده است. فرید قدمی نیز نویسنده، محقق، مدرس دانشگاه و مترجمی است که به‌ویژه برای مخاطبان ادبیات ایران نامی آشنا محسوب می‌شود و ترجمه آثار مهمی از جک کروآک، ریچارد براتیگان، محمود درویش، نزار قبانی، آرتور رمبو، دی. اچ. لارنس و غیره را، در کتاب‌هایی بالغ بر بیست جلد، از زبان‌های انگلیسی، فرانسه و عربی در کارنامه خود دارد.

    کتاب «زبان انگلیسی تخصصی در مهندسی مکانیک و صنایع» سومین کتاب علمی مشترک فرید قدمی و رامین قاسمی‌اصل است.

    این کتاب در 160 صفحه، با صفحات رنگی و قیمت 24 هزار تومان منتشر شده است.

    موضوع : دانشجویان / قوانین و ضوابط   تاریخ انتشار : 14 آذر 1395