وب سایت دکتر رامین قاسمی اصل

Ghasemiasl.ir

  The website of Ramin Ghasemiasl

فیلم معرفی کتاب پروژه‌های کاربردی محاسبات بار و انرژی ساختمان در Design Builder software

فیلم معرفی کتاب پروژه‌های کاربردی محاسبات بار و انرژی ساختمان در Design Builder software که بر مبنای الزامات مبحث 19 مقررات ملی ساختمان توسط نویسندگان...

جهت اطلاع از برنامه آموزشی دوره های ارتقا پایه دکتر رامین قاسمی اصل کلیک فرمایید

موضوعات

مقالات و یادداشتها نظام مهندسي ساختمان دانشجویان گاز و گازرسانی تاسیسات بهداشتی عایق بندی صوتی و حرارتی و سیستمهای اطفا حریق تاسیسات مکانیکی آسانسور، پله برقی و بالابر طنز و نهیب

ورود به سایت


نام کاربری :
رمز عبور :
  • عضویت در سایت
  • یادآوری رمز عبور

  • دکتر علی مقداری عضو هیات علمی مکانیک دانشگاه ازاد اسلامی تهران غرب و عضو هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی از سوی وزیر نیرو، مدیر کل دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو شد.

     

    در حکم دکتر حمید چیت چیان وزیر نیرو خطاب به دکتر مقداری آمده است:

    «با عنایت به مراتب دانش، تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به پیشنهاد معاونت تحقیقات و منابع انسانی، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو منصوب می شوید.
    انتظار می رود با همکاری و تعامل موثر و سازنده با دفاتر ذیربط ستادی و شرکت های زیر مجموعه و مراکز آموزشی و پژوهشی در انجام وظایف محوله به ویژه تحقق اجرای برنامه راهبردی حوزه آموزش، پژوهش و فناوری وزارت نیرو با تأکید بر موارد زیر اهتمام ورزید:
    1- استقرار نظام آموزش های شغلی – سازمانی کارکنان صنعت آب و برق و توسعه آموزش های تخصصی و مدیریت
    2- استقرار نظام مدیریت راهبردی پژوهش و فناوری وزارت نیرو و پیشبرد طرح های مصوب
    3- توسعه همکاری با دانشگاه ها و نخبگان دانشگاهی
    4- توسعه همکاری های بین الملل در حوزه های آموزش و تحقیقات
    از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در راستای پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت رسانی موثر به مردم عزیز کشور، خواستارم».

    دکتر علی مقداری استاد دانشکده مهندسی مکانیک و عضو برجسته انجمن مهندسان مکانیک آمریکا است. وی در سالهای 1380تا 1389 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف بوده است. دکتر مقداری در حال حاضر به عنوان عضو هیات ممیزه و همچنین استاد واحد تهران غرب، با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارد.

    منبع آنا

    موضوع : دانشجویان / قوانین و ضوابط   تاریخ انتشار : 7 آذر 1394