وب سایت دکتر رامین قاسمی اصل

Ghasemiasl.ir

  The website of Ramin Ghasemiasl

جزوه آموزشی آشنایی با مبحث 17 جدید بر اساس ویرایش 1401

جزوه آموزشی آشنایی با مبحث 17 جدید بر اساس ویرایش 1401 برای مهندسان که بمنظور راهنمایی و افزایش دانش فنی در حوزه نظارت و بازرسی گاز تهیه شده...

جهت اطلاع از برنامه آموزشی دوره های ارتقا پایه دکتر رامین قاسمی اصل کلیک فرمایید

موضوعات

مقالات و یادداشتها نظام مهندسي ساختمان دانشجویان گاز و گازرسانی تاسیسات بهداشتی عایق بندی صوتی و حرارتی و سیستمهای اطفا حریق تاسیسات مکانیکی آسانسور، پله برقی و بالابر طنز و نهیب

ورود به سایت


نام کاربری :
رمز عبور :
  • عضویت در سایت
  • یادآوری رمز عبور

  • بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی در سال گذشته 836 نفر بر اثر مسموميت با گاز منوكسيد كربن جان خود را از دست دادند،‌ اين رقم در مقايسه با سال قبل از آن كه آمار تلفات گازگرفتگي در كشور 626 مورد بود، 33.5 درصد افزايش يافته است.

    به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پزشكي قانوني كشور، از كل تلفات مسموميت با گاز در سال گذشته 620 نفر مرد و 216 نفر زن بودند.

     

    در اين مدت استان هاي تهران با 210، خراسان رضوي با 61، آذربايجان شرقي با 58 فوتي بيشترين و استان هاي خراسان جنوبي و ايلام با چهار، هرمزگان با پنج و يزد با شش فوتي كمترين آمار تلفات مسموميت با گاز منوكسيدكربن را داشته اند. در اين مدت استان بوشهر هيچ مورد مرگ بر اثر گاز گرفتگي نداشته است.

    بر اساس اين گزارش در اسفند ماه سال گذشته مرگ و مير ناشي از مسموميت با گاز منوكسيدكربن، رشد 48.2 درصدي داشت و از 85 فوتي در اسفند سال 1394 به 126 فوتي در اسفند سال گذشته رسيد.

    گفتني است در سال گذشته بيشترين آمار مسموميت با گاز منوكسيدكربن با 147 فوتي در دي ماه  وكمترين آن با 11 فوتي در مرداد ماه ثبت شده است.

    موضوع : گاز و گازرسانی / مقالات   تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1396